Muotiliike Belladonna pukee Sinut juhlaan kuin juhlaan!

Ostoskori

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Yleistä

[Muotiliike Belladonnan Finqu-verkkokauppa] on [Aija´s Muotitalon] ylläpitämä markkinapaikka, jossa tuotteita myy [Aija´s Muotitalo Oy (2519445-4, Härkisuontie 41, 32800 Kokemäki)]. [Aija´s Muotitalo Oy] pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii [Klarna]. Voit maksaa ostokset [Klarnan tarjoamilla maksutavoilla tai pyytää tilisiirtoa].

Toimitus ja toimituskulut

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Suomessa käytettävissä on [Postin] kuljetuspalvelut.
Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin.

Toimitusaika

Tuotteiden toimitusajat ilmoitetaan tuotteiden tiedoissa. Pääsääntöisesti toimitusaika on [seitsemän] vuorokautta, mutta voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen.

Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien.

Ilmoita palautuksestasi ETUKÄTEEN sähköpostitse tai puhelimitse, kiitos.

Vaihto- ja palautusoikeus

Asiakaspalautukset

Asiakas palauttaa paketin 14 vuorokauden sisällä palautusilmoituksesta asiamiespisteelle. Asiakas maksaa palautuskulut itse. Palauttaessasi tuotteita lähetä sähköpostiin (belladonna@muotiliikebelladonna.fi) yhteystietosi sekä tilausnumero ja sähköpostiosoitteesi.


Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, täysin virheetön ja alkuperäispakkauksessaan. Kun paketti on palautunut Casabellaan, sen tarkastamisen jälkeen asiakkaan tilille palautetaan tuotteiden summa. Jos asiakas ei ole noutanut alkuperäistä pakettia, perimme 19,90€ summan noutamattomista paketeista. Noutamatta jättäminen EI ole asiakaspalautus. Noutamatta jätettyjen pakettien/vastaanottamattomien rahtien kaikki toteutuneet posti/rahtikulut sekä muut kulut veloitetaan asiakkaalta ennen rahojen palauttamista. Noutamattoman paketin/rahdin uudelleenlähettämisestä perimme uuden posti/rahtimaksun.

Nämä ohjeet vain suomen sisäisille asiakaspalautuksille. Epäselvissä tilanteissa voit myös soittaa p. 040 5405220. Palautuksista, joista ei ole etukäteen informoitu, veloitamme 10€ erillisen käsittelykulun. Mikäli tuote on huonosti pakattu palautettaessa ja se rikkoutuu matkalla, emme palauta rahoja tuotteesta!

Viiden (5) tuotepalautuksen jälkeen emme valitettavasti voi enää toimittaa lähetyksiä.

HUOMIOITHAN, että kuluttajasuojalain mukaisesti tilauksen noutamatta jättäminen ei vastaa tuotteen palautusta. Noutamatta jätettyjen pakettien kaikki toteutuneet postikulut sekä muut kulut veloitetaan asiakkaalta ennen rahojen palauttamista. Noutamattoman paketin uudelleenlähettämisestä perimme uuden toimitusmaksun.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa / viallinen tuote

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse.

Mikäli tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös tuotteen noutopisteeseen. Jos tuote on rikkoutunut toimituksessa, ota kuva rikkoutuneesta tuotteesta ja kuva myös toimituslaatikosta jossa rikkoutunut tuote on toimitettu!

Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

[belladonna@muotiliikebelladonna.fi tai puh. 0405405220]